Rodzaje organizerów biurowych
Rodzaje organizerów biurowych

Każdy człowiek ma inne potrzeby związane z zachowaniem porządku – dotyczy to zarówno przestrzeni prywatnej, jak i pomieszczeń biurowych. Ład na stanowisku pracy nie tylko ułatwia realizowanie codziennych obowiązków, ale również pomaga w skupieniu myśli i w lepszej organizacji. Ciągłe szukanie czystych kartek, długopisów czy zakreślaczy może skutecznie wybić z rytmu pracy. W okiełznaniu chaosu pomóc mogą specjalnie zaprojektowane organizery biurkowe.

Jak wybrać dobry organizer?

 W teorii wybór organizera biurkowego może wydawać się rzeczą prostą – powinny być uniwersalne i organizować przestrzeń biurową. W praktyce szeroki asortyment sprzętów ułatwiających zachowanie ładu i porządku sprawia, że tak łatwo nie jest. W pierwszej kolejności uwagę należy zwrócić na potrzeby konkretnego użytkownika – indywidualne preferencje i przyzwyczajenia są różne i powinny decydować o wyborze sprzętu. Tylko odpowiednie dostosowanie organizera do jego użytkownika usprawni pracę i pozwoli na zachowanie porządku. Jeśli korzysta się z wielu artykułów biurowych, to postawić na organizer z wieloma przegródkami, w których te elementy mogą zostać umieszczone. Jeśli właściciel biurka wykorzystuje niewielką ilość pomocy, najlepszym rozwiązaniem będzie wersja minimalistyczna, która nie zastawia wolnej przestrzeni. Istotna jest również wielkość organizera. Dopiero w drugiej kolejności  warto zwrócić uwagę na to, by wybrany organizer pasował także do wystroju biura

Rodzaje organizerów

 Akcesoria biurowe pomagają uporządkować przestrzeń na blacie biurka, dlatego nie może ich zabraknąć w żadnym biurze. Podstawowym wyposażeniem większości stanowisk pracy jest pojemnik na długopisy, który pozwala zebrać wszystkie przybory do pisania, mazania, i podkreślania w jednym miejscu. Ponadto popularne są pojemniki na spinacze, taśmę klejącą czy pinezki. Pomocny w zachowaniu porządku może się także okazać organizer na dokumenty – jego wysuwane przegródki ułatwiają wyciąganie i chowanie dokumentów i korespondencji. Coraz częściej na biurkach pojawiają się także akcesoria do telefonów i tabletów, które umożliwiają zapanowanie nad coraz większą ilością dodatkowego sprzętu. 

Materiał też jest ważny

 Szeroki wybór różnych wzorów, kolorów oraz materiałów sprawia, że praktycznie każdy może znaleźć przybornik dopasowany do swojej osoby. Dużą popularnością cieszą się organizery plastikowe, należy jednak zwrócić szczególną uwagę na jakość ich wykonania. Szczególnie istotne mogą okazać się antypoślizgowe gumki, dzięki którym pojemniki nie przesuwają się po śliskiej powierzchni blatu biurka. Od kilku lat, coraz większym zainteresowaniem cieszą się przyborniki z siatki metalowej. Wykonane są solidnie, mają ergonomiczne kształty i stabilne podstawy, co zapewnia wygodę użytkowania.

line do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl